Copiii, cei mai buni ambasadori anti-fumat

(photos.com)
Loredana Diacu
02.01.2014

Milioane de oameni îşi introduc zilnic în corp poloniu-210, uraniu-235 şi uraniu-238, izotopi asociaţi mai degrabă reactoarelor nucleare. Cum? Fumând. Oricâte avertismente se pun însă pe pachetele de ţigări, oricâte campanii de informare se fac, foarte puţini oameni renunţă la fumat înainte să li se pună un diagnostic, de multe ori, fatal.

A existat însă o campanie video antifumat care, cel puţin în Asia, a avut un real succes: peste 5.000.000. de vizionări în numai 10 zile şi o creştere cu 40% a apelurilor primite de fundaţia care a avut iniţiativa reclamei, de la cei ce doreau ajutor pentru a se lăsa de fumat.

Videoclipul, produs de agenţia Ogilvy Tailanda pentru Fundaţia Thai de promovare a sănătăţii, nu s-a bazat pe vedete sau pe vreun mega buget ci pe ceea ce ne emoţionează pe toţi - copiii.

Copiii i-au "obligat" pe adulţi să îşi amintească de ce fumatul este nociv pentru ei.

Fumători sau nefumători, vă invităm să-l vizionaţi iar celor care încă fumează le dorim un An nou fără ţigări!

România are nevoie de o presă neaservită politic şi integră, care să-i asigure viitorul. Vă invităm să ne sprijiniţi prin donaţii: folosind PayPal
sau prin transfer bancar direct în contul (lei) RO56 BTRL RONC RT03 0493 9101 deschis la Banca Transilvania pe numele Asociația Timpuri Epocale
sau prin transfer bancar direct în contul (euro) RO06 BTRL EURC RT03 0493 9101, SWIFT CODE BTRLRO22 deschis la Banca Transilvania pe numele Asociația Timpuri Epocale
O presă independentă nu poate exista fără sprijinul cititorilor