(P) Eşti gata pentru Cupa Mondială din Rusia?

Din 4 în 4 ani, aproximativ 30% din numărul total al locuitorilor de pe planetă urmăresc cel puţin o jumătate de oră dintr-unul din meciurile programate la Cupa Mondială de Fotbal.
ponturi-bune.ro
ponturi-bune.ro (.)

Pentru a vă face o idee ceva mai precisă despre interesul stârnit de cel mai important eveniment fotbalistic mondial, ne uităm puţin pe cifre şi observăm că finala Super Bowl din 2014 a fost urmărită de 111.5 milioane de oameni, în timp ce finala Campionatului Mondial de Fotbal 2010 s-a desfăşurat sub privirile a nu mai puţin de 909 milioane de telespectatori.

Dacă punem la socoteală şi faptul că în prezent putem urmări meciurile de pe fel şi fel de dispozitive mobile, iar internetul este aproape peste tot, cel mai probabil numărul celor ce vor urmări ediţia 2018 a Cupei Mondiale va depăşi orice aşteptări. Drept urmare, se estimează că minutele de publicitate aferente celor 64 de partide programate în Rusia vor fi cu câteva procente mai scumpe decât cele din 2014.

FIFA aloca cu 40% mai mulţi bani faţă de ediţia din 2014

Dar numărul telespectatorilor şi preţul reclamelor nu sunt singurele aspecte ce vor cunoaşte creşteri semnificative în această vară. Federaţia Internaţională de Fotbal Amator a alocat 791 de milioane de dolari pentru ediţia Cupei Mondiale din Rusia 2018, cu 40% mai mult decât cele 564 de milioane $ investiţi în Brazilia 2014. Astfel, câştigătoarea competiţiei programate în perioada 14 iunie - 15 iulie, va pleca acasă cu 38.000.000 $ (3 milioane în plus faţă de 2014), ocupanta locului secund va primi 28.000.000 $ (plus 3 milioane şi aici), iar echipa ce va obţine bronzul se va alege cu 24.000.000$ (4 milioane în plus).

Se anunţă creşteri spectaculoase şi în alte domenii

Creşteri spectaculoase se anunţă şi pe piaţa pariurilor sportive online, domeniu în care, conform site-ului ponturi-bune.ro, cele mai tari branduri pregătesc promoţii, bonusuri şi concursuri cu premii fantastice, pentru toate buzunarele.

Aşa cum se întâmplă mereu, turismul în ţara gazda explodează pur şi simplu în perioada Campionatului Mondial, ajutând în acest fel organizatoarea să recupereze din sumele uriaşe cheltuite cu organizarea unui eveniment de o asemenea anvergură. Spre sfârşitul anului trecut, Rusia cheltuise deja aproximativ 11.8 miliarde de dolari cu pregătirea Cupei Mondiale, ceva mai mult decât îşi propuseseră autorităţile în prima fază, însă mai puţin decât investise Brazilia în 2014 (15 miliarde $).

Conform miturilor, ruşii preferă vodcă, însă producătorii de bere şi patronii de fast food-uri îşi freacă deja mâinile cu nerăbdare ori de câte ori îşi aduc aminte că la ediţia din Africa de Sud s-au băut peste 3 milioane de beri şi s-au consumat 390.600 hot-dogs, iar numerele se referă doar la produsele fiscalizate.

Vânzările de electronice cresc şi ele în perioada Campionatelor de Fotbal, când majoritatea clienţilor vor televizoare mai mari şi telefoane sau tablete cât mai performante. În altă ordine de idei, patronii de terase şi restaurante ştiu că, la capătul unei zle de muncă, bărbaţilor (şi nu numai) le place să privească meciurile în aer liber, în faţa unei beri reci, aşa că o parte din televizoarele cu diagonală mare vor părăsi depozitele întunecate în care se află, pentru a fi aşezate la loc de cinste, pe pereţii teraselor de vară.

În concluzie, ne aşteaptă o vară incendiară, în care plictiseala sigur nu va avea loc, iar dacă ţinem seama de anumite coincidente speculate in presa, poate că Rusia va fi cea care va câştiga titlul mondial, deşi este a zecea favorită.

România are nevoie de o presă neaservită politic şi integră, care să-i asigure viitorul. Vă invităm să ne sprijiniţi prin donaţii: folosind PayPal
sau prin transfer bancar direct în contul (lei) RO56 BTRL RONC RT03 0493 9101 deschis la Banca Transilvania pe numele Asociația Timpuri Epocale
sau prin transfer bancar direct în contul (euro) RO06 BTRL EURC RT03 0493 9101, SWIFT CODE BTRLRO22 deschis la Banca Transilvania pe numele Asociația Timpuri Epocale

Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

alte articole din secțiunea Sport