Buşoi, nemulţumit de Firea: Eliminarea Uber întoarce Capitala în timp şi ascunde interese mari

Singurul motiv real al deciziei Gabrielei Firea de a interzice Uber şi Taxify este un lobby puternic, mulţi bani şi beneficii câştigate de un grup de interese apropiat primăriţei, susţine şeful PNL Bucureşti, Cristian Buşoi.
Cristian Buşoi
Cristian Buşoi (Eugen Horoiu/Epoch Times)

Eliminarea Uber întoarce Capitala în timp şi ascunde bani mulţi şi interese mari ale unui grup de apropiaţi ai primarului general Gabriela Firea, a acuzat marţi, în cadrul unui comunicat de presă, preşedintelui PNL Bucureşti, Cristian Buşoi.

"Nu există niciun motiv real al interzicerii Uber şi Taxify. Nu au existat plângeri de la nivelul cetăţenilor, nu au existat încălcări ale legii de către companiile respective, ba dimpotrivă chiar companiile contribuie la bugetul local şi la îmbunătăţirea condiţiilor de transport din Capitală. Singurul motiv real al deciziei primarului este un lobby puternic, mulţi bani şi beneficii câştigate de un grup de interese apropiat Primarului General", a declarat Buşoi.

În opinia liberalului, nu există nicio îndoială că Uber şi Taxify produc concurenţă şi nemulţumire, dar de aici şi până la interzicerea a două companii private este cale lungă, iar decizia Primăriei întoarce Bucureştiul în timp.

"PNL susţine o dezbatere despre cum să arate transportul în Capitală în condiţiile în care este evident că aplicaţiile de car sharing ajută direct la reducerea aglomeraţiei din trafic, aglomeraţia fiind cea mai importantă problemă a Capitalei, pentru rezolvarea căreia primarul Firea nu a făcut nimic de un an şi jumătate", a transmis Buşoi.

Potrivit şefului PNL Bucureşti, Primăria trebuie să se asigure că există posibilitatea unor servicii de taxi la standarde de calitate, care să corespundă unei Capitale europene, dat fiind foarte bine cunoscute problemele taxiului din Bucureşti.

"În niciun caz soluţia nu este distrugerea serviciului de car sharing, pentru că acesta contribuie direct la ridicarea standardelor în domeniul transportului privat şi la bugetul local", a conchis Buşoi.